torsdag 24 juni 2021

Så ligger det till när inte haspen är sned


Den här blev emellertid inte alls som jag tänkt mig. Dessutom blänker det i pappret från lampskenet.




Den skulle ha blivit ett födelsedagskort, men blev inte så bra. Jag lägger ut den för att inskärpa vikten av att inte retas. 





Igår fick jag min andra vaccinspruta. Jag måste åka ända till Sparbankshallen i Rimbo. Men det blev allt som allt en rätt trevlig utflykt. 
Inga biverkningar, och med tanke på att jag är nästan säker på att ha haft lång lindrig covid19 förra året, vilket var kämpigt eftersom man inte visste så mycket om viruset, betraktar jag mig som grundligt immun. Nu håller vi tummarna för att det inte dyker upp nya mutationer som vaccinet inte skyddar mot.

En senkommen rättelse förresten: förra året när alltihop började kallade jag det influensa. Men det är ju ingen influensa. Tror jag lägger in en rättelse i de gamla inläggen också, vid tillfälle.

Hej så länge.
och kom ihåg:
retas inte! Nästa gång kan det vara du som blir retad!

Inga kommentarer: