tisdag 14 januari 2014

Lästips

Intressant: v vill höja försvarsanslaget

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett annat lästips: http://www.aftonbladet.se/kultur/article18227263.ab

maja lundgren sa...

Jo jag borde väl svara på det där. Jag tycker att det är både humorfritt och dogmatiskt, och så har Linderborg fel på några punkter. Hon undviker att skriva vad det är LP blivit kritiserad för, och skriver i stället lite vifsigt om Malcolm X. Det är inte mobbing att kritisera en skribent i en blogg med ganska lågt antal besökare. Dessutom satte jag stopp för diskussionen när jag märkte att det var flera som var kritiska samtidigt.
Bloggens besöksstatistik tog i alla fall ett jätteskutt uppåt. Stort tack Åsa, det värmer. Inlägget är väl ett år gammalt tror jag. Men jag ska svara, måste nästan det eftersom det är såpass stort upplagt och petite moi är huvudskurken. Se där, nu fick jag in franska också, ett typiskt överklasspråk :-) Stackars dom som måste gå i klasshatets ledband.

maja lundgren sa...

Alla ni som strömmar hit från Aftonbladet, ta och köp mina böcker också vetja.