onsdag 29 juni 2011


Too darn hot...

4 kommentarer:

Aud Djupaudga sa...

Här har du en som håller med bossen!
Det är inte kul alls att traska omkring i en stekhet stad och försöka utföra ärenden som måste göras omedelbums oavsett vad kroppen tycker om saken.
Stackars bossen! Men stackars oss andra också :)

Systerdyster sa...

Hoppsan! När jag frös som värst i vintras, då lovade jag mig själv att aldrig klaga över värme. Så nu sitter jag s.a.s. med arslet i brödrosten. Jag tiger (hehe) och lider i tysthet.

@Aud:
Dit du ska åka lär det vara varmt värre...en liten batteridriven fläkt från Clas Ohlson rekommenderas VARMT. Solfjädrar är inte heller så dumma.

maja lundgren sa...

Arlet i brödrosten, hehe...
Det är lite bättre idag, åtminstone i Stockholm.

Clam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.